Online Mağazalardan yapacağınız alışverişlerde mevcut puanlar kullanılamamakta, sadece puan kazanılabilinmektedir.

ÖNEMLİ GENEL BİLGİLER

·        Değerli üyelerimiz, firma indirimlerinden faydalanabilmek için buradaki link üzerinden siteye bağlanmanız gerekmektedir. Aksi halde indirim alamazsınız.

·        Link üzerinden siteye bağlandıktan sonra alışverişinizi tamamladığınız anda indirim sms inizi alacak ve puanlarınıza işlendiğini göreceksiniz.

·        İlk defa işlem yapacaksanız mutlaka Online Alışveriş Rehberimizi inceleyin. Rehber için: https://www.tekkart.com.tr/akDs/31.pdf

·        Puan Hesaplamaları Kargo ve KDV hariç rakamlar üzerinden hesaplanır.

·        İşleminizi cep telefonu yerine bilgisayardan yapmanızı öneririz. Mobil cihazlardan alışverişinizi yapılacaksa Tekkart üzerinden firmaya bağlanıldığında açılan sahada karşı firmanın uygulaması değil internet tarayıcısı üzerinden firmanın sitesine gidilmelidir. Ancak cep telefonlarında cookie engeli nedeniyle alışveriş puanı alamama sorunu ile sıkça karşılaşılmaktadır.

·        Tarayıcı kapatıldığında ya da alışverişin herhangi bir zamanında meydana gelebilecek internet kesintisi durumunda Tekkart tıklaması ile gerçekleştirilen çerez takibi sıfırlanır. Satın alımların bir oturumda ve kesinti olmadan yapılmasını tavsiye edilmektedir. Herhangi bir kesinti oldu ise işlemi baştan yapmanız daha uygun olacaktır.

·        Bazı satıcılar büyük meblağdaki alışverişlere puan vermemektedirler. Bu nedenle satın alımları küçük meblağlı siparişlere bölmenizi öneriyoruz.

·        Puan ödemesi için ortalama zaman: 16-26 hafta. Firmalar inceleme sonrası puan ödemelerini onaylamakta olup, Tekkart’ın bu konuda bir iradesi bulunmamaktadır. Bu süre zarfında puanlarınız “Yüklenecek Puan” kısmında tutulur. Ödeme alındığında kullanılabilir olur.

·        Alışverişinizde puan yüklenmesinde sıkıntı yaşamamak adına alışverişinizi yaptığınız cihazınızın güvenlik ayarlarını kontrol etmeniz ve cookie ‘lere onay vermeniz gerekmektedir.

·        Online bağlantıda tarayıcı olarak Google Chrome kullanılması tavsiye edilmektedir.

·        Alışverişinizi yaptığınız halde sms mesajınızı alamadıysanız ve puan yüklemesi gerçekleşmedi ise bu durum sizinle puan yüklemeleri yapan firmanın arasında bir konudur. Tekkart’ın bu konuda hiçbir tasarrufu bulunmamaktadır. Genelde puan yüklemeleri kullanıcı hatası ile olduğundan buradaki bilgilere göre işlem yapmanız önemlidir. Aksi halde firmalar kullanıcı hatası nedeniyle ödeme yapmazlar. Bu durumda Tekkart, müşterilerine yardımcı olabilmek adına ilgili firmadan konunun araştırılmasını rica eder. Ama bu durumda büyük oranda olumsuz cevap alınmakta veya 3-4 ay sonra neticelenmektedir.

·        Alışverişinizi yaptığınız halde puan yüklemesi gerçekleşmedi ise Tekkart’ın size destek olmasını isterseniz alışveriş tarihinden itibaren en geç 10 gün içinde bize alışveriş tarih, saat, tutar ve sipariş numarası bilgileri olan ekran görüntüsünü iletmeniz halinde karşı firma ile irtibata geçilecektir. Ancak firma bu durumda dilerse puan yükleyebilir dilerse yüklemeyebilir. Yukarıda da belirtildiği gibi Tekkart’ın burada bir tasarrufu bulunmamaktadır. Alışveriş tarihinden itibaren 10 günü geçen talepler kabul edilmemektedir.